شنبه, 27 می 2017
دفتر مقام معظم رهبری
دفتر ریاست جمهوری
سایت وزارت نیرو
پرتال ایران مردم
ارتباط مستقیم با مدیر عامل

1111

سیستم پذیرش و پرداخت خسارت
اوقات شرعی

آمار بازدید کنندگان
mod_vvisit_counterامروز399
mod_vvisit_counterدیروز352
mod_vvisit_counterاین هفته2657
mod_vvisit_counterاین ماه13728
mod_vvisit_counterکل بازدیدها629745
در حال حاضر 4 مهمان حضور دارند
پرداخت غیر حضوری

pr

با پرداخت غیر حضوری در وقت خود صرفه جویی کنید

rss مطالب
صفحه اصلی
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت


برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت مصرف برق برای صنایع و کشاورزی
  به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان با حمایت های بی شائبه ...

راه اندازی آزمایشی فاز اول نیروگاه گازی شهرستان الیگودرز
  به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان، فریدون خودنیا مدیرعامل ...

تأمین برق پایدار در ایام انتخابات به بهترین شکل ممکن
  شرکت توزیع برق لرستان با بسیج نمودن کلیه منابع و تجهیزات ، برق مطمئن و پایدار را ...

تجلیل از مدیرعامل برق لرستان
  مهندس چیت چیان وزیر محترم نیرو در آئین خدمات رسانی آب و برق روستاهای بالای 10 ...

افتتاح برق 15 روستا در لرستان به مناسبت بعثت پیامبر اعظم (ص)
  به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق استان لرستان با حضور آقای مهندس بازوند ...

خدمات الکترونیک
e1
سامانه خدمات غیرحضوری مشترکین(دفاتر پیشخوان)
sm
نظامنامه آمار و اطلاعات

nezam

سخن روز
شكايات ارباب رجوع را به حساب پيشنهادات آنها بگذاريد: به خاط انجام دادن وظيفه خود به ارباب رجوع منت نگذاريد. انتظار و توقع بي جا از ارباب رجوع نداشته باشيم. در محل انتظار امكانات اوليه مثل چاي ، آب خنك و تلفن شهري ، روزنامه ...فراهم كنيم. راهنماي ساختمانها ، اطاقها و اسامي كاركنان جهت مشاهده ارباب رجوع درج گردد. جهت ارائه خدمات بهترميزان رضايت ارباب رجوع در قالب فرمهايي ارزشيابي گردد. هميشه در دسترس ارباب رجوع باشيد. خوشرو و متبسم باشيد.
تصوير هفته
بازدید مدیر عامل از اجرای طرح بعثت
SEO services