شنبه, 06 فوریه 2016
دفتر مقام معظم رهبری
دفتر ریاست جمهوری
سایت وزارت نیرو
پرتال ایران مردم
ارتباط مستقیم با مدیر عامل
bhri
سیستم پذیرش و پرداخت خسارت
اوقات شرعی

آمار بازدید کنندگان
mod_vvisit_counterامروز176
mod_vvisit_counterدیروز382
mod_vvisit_counterاین هفته2149
mod_vvisit_counterاین ماه2149
mod_vvisit_counterکل بازدیدها397124
در حال حاضر 5 مهمان حضور دارند
پرداخت غیر حضوری

pr

با پرداخت غیر حضوری در وقت خود صرفه جویی کنید

صفحه اصلی
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت


کابل فاصله دار مزیتی دیگر در پایداری شبکه های برق لرستان
  با توجه به اجرای مراحل پایانی کابل خودنگهدار،استفاده از کابل فاصله دار در برق ...

عملکرد 9 ماهه مدیریت توزیع برق شهرستان دورود
    طی نامه مدیریت توزیع برق شهرستان دورود عملکرد 9 ماهه سال جاری این مدیریت را با ...

برگزاری مراسم تجلیل از بانوان عفیفه شرکت توزیع برق لرستان
  با حضور مدیریت محترم عامل و جمعی از معاونین و مدیران از کلیه بانوان عفیفه در ...

کمبود نقدینگی هم نتوانست مانع از پیشرفت برق لرستان شود
  83 درصد شبکه فشار ضعیف هوایی برق لرستان به کابل خود نگهدار تبدیل شد. به گزارش ...

برق لرستان مقام دوم سرانه پیشنهادات را کسب کرد
  شرکت توزیع برق استان لرستان با ارائه هزار و 519 پیشنهاد مقام دوم نظام پیشنهادات ...

خدمات الکترونیک
e1
سامانه خدمات غیرحضوری مشترکین(دفاتر پیشخوان)
sm
نظامنامه آمار و اطلاعات

nezam

سخن روز
شكايات ارباب رجوع را به حساب پيشنهادات آنها بگذاريد: به خاط انجام دادن وظيفه خود به ارباب رجوع منت نگذاريد. انتظار و توقع بي جا از ارباب رجوع نداشته باشيم. در محل انتظار امكانات اوليه مثل چاي ، آب خنك و تلفن شهري ، روزنامه ...فراهم كنيم. راهنماي ساختمانها ، اطاقها و اسامي كاركنان جهت مشاهده ارباب رجوع درج گردد. جهت ارائه خدمات بهترميزان رضايت ارباب رجوع در قالب فرمهايي ارزشيابي گردد. هميشه در دسترس ارباب رجوع باشيد. خوشرو و متبسم باشيد.
تصوير هفته
بازدید مدیر عامل از اجرای طرح بعثت
SEO services