شنبه, 25 مارس 2017
دفتر مقام معظم رهبری
دفتر ریاست جمهوری
سایت وزارت نیرو
پرتال ایران مردم
ارتباط مستقیم با مدیر عامل

1111

سیستم پذیرش و پرداخت خسارت
اوقات شرعی

آمار بازدید کنندگان
mod_vvisit_counterامروز354
mod_vvisit_counterدیروز524
mod_vvisit_counterاین هفته2944
mod_vvisit_counterاین ماه13489
mod_vvisit_counterکل بازدیدها596656
در حال حاضر 9 مهمان حضور دارند
پرداخت غیر حضوری

pr

با پرداخت غیر حضوری در وقت خود صرفه جویی کنید

rss مطالب
صفحه اصلی
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت

تاریخچه

dgdfg

 


برگزاری پنجمین جلسه کارگروه انرژی و آب استان لرستان
  پنجمین جلسه کارگروه انرژی و آب استان در شرکت توزیع برق لرستان برگزار شد.   به ...

برق رسانی به روستای زرگه در استان لرستان
    باز هم یکی از صعب العبورترین روستاهای استان لرستان در دورترین نقطه شهرستان ...

برگزاری جلسه رسیدگی به امور ایثارگران در برق لرستان
  با حضور دبیر شورای مشاورین وزراء و هیئت همراه جلسه رسیدگی به امور ایثارگران در ...

اجرای طرح ضربتی مرمت شبکه های توزیع برق شهرستان الشتر
  جهت جلوگیری از خاموشیها در مواقع بحران شبکه های برق شهرستان الشتر لرستان ...

برگزاری همایش مدیریت مصرف در برق لرستان
    همایش مدیریت مصرف برق و انرژی برای بانوان شاغل در سازمان ها و دستگاههای ...

خدمات الکترونیک
e1
سامانه خدمات غیرحضوری مشترکین(دفاتر پیشخوان)
sm
نظامنامه آمار و اطلاعات

nezam

سخن روز
شكايات ارباب رجوع را به حساب پيشنهادات آنها بگذاريد: به خاط انجام دادن وظيفه خود به ارباب رجوع منت نگذاريد. انتظار و توقع بي جا از ارباب رجوع نداشته باشيم. در محل انتظار امكانات اوليه مثل چاي ، آب خنك و تلفن شهري ، روزنامه ...فراهم كنيم. راهنماي ساختمانها ، اطاقها و اسامي كاركنان جهت مشاهده ارباب رجوع درج گردد. جهت ارائه خدمات بهترميزان رضايت ارباب رجوع در قالب فرمهايي ارزشيابي گردد. هميشه در دسترس ارباب رجوع باشيد. خوشرو و متبسم باشيد.
تصوير هفته
بازدید مدیر عامل از اجرای طرح بعثت
SEO services