یکشنبه, 22 ژانویه 2017
دفتر مقام معظم رهبری
دفتر ریاست جمهوری
سایت وزارت نیرو
پرتال ایران مردم
ارتباط مستقیم با مدیر عامل

1111

سیستم پذیرش و پرداخت خسارت
اوقات شرعی

آمار بازدید کنندگان
mod_vvisit_counterامروز243
mod_vvisit_counterدیروز567
mod_vvisit_counterاین هفته3934
mod_vvisit_counterاین ماه10879
mod_vvisit_counterکل بازدیدها562033
در حال حاضر 15 مهمان حضور دارند
پرداخت غیر حضوری

pr

با پرداخت غیر حضوری در وقت خود صرفه جویی کنید

rss مطالب
صفحه اصلی
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت

تاریخچه

dgdfg

 


تعویض 8000 کنتور طرح فهام در کمتر از سه ماه در برق لرستان
    شرکت توزیع برق لرستان در کوتاه ترین زمان ممکن 8000 دستگاه کنتور فهام را جایگزین ...

برگزاری جلسه کارگروه تخصصی انرژی وآب در برق استان لرستان
  به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان چهارمین جلسه کارگروه تخصصی انرژی و ...

کسب مقام اول مدیریت مصرف توسط شرکت توزیع برق استان لرستان
  شرکت توزیع برق لرستان مقام اول مدیریت مصرف وکاهش پیک بار در سطح کشور راکسب ...

دهمین جلسه کمیته عالی کاهش تلفات در شرکت توزیع نیروی برق لرستان برگزار شد.
    به منظور بررسی عملکرد 9 ماهه شرکت در بحث کاهش تلفات دهمین جلسه کمیته عالی کاهش ...

تمدید تفاهم نامه همکاری صنعت و دانشگاه توسط شرکت توزیع نیروی برق لرستان
  شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان تفاهم نامه همکاری های علمی، فنی، پژوهش و فن ...

خدمات الکترونیک
e1
سامانه خدمات غیرحضوری مشترکین(دفاتر پیشخوان)
sm
نظامنامه آمار و اطلاعات

nezam

سخن روز
هر سازمان موفقي به ارباب رجوع مي انديشد. مشكل خود را به دوش ديگران نياندازيد. به جاي اينكه انرژي خود را صرف شناسايي عاملين مشكل كنيد ، مشكل را حل كنيد. كار ارباب رجوع را به امروز و فردا نياندازيد. ارباب رجوع را مثل توپ به همديگر پاس ندهيد. هميشه بايد باور داشته باشيم كه ما فقط و فقط به خاطر ارباب رجوع حقوق مي گيريم. بايد هميشه به ياد داشته باشيم ارباب رجوع ، رئيس ما است.
تصوير هفته
بازدید مدیر عامل از اجرای طرح بعثت
SEO services